[koha-Infos] RE : Re: PB koha 3.4 en français

Alain Le Drezen ledrezen at univ-metz.fr
Mar 31 Mai 09:54:30 CEST 2011

J'abandonne. Je réinstalle.

Oui il me semble aussi que la migration (make upgrade) devrait prendre en compte les langues autres que l'anglais.

En ce qui concerne la doc de migration en 3.4 elle est plus que succincte :

UPGRADE
=======
If you are upgrading from a previous installation of Koha 3.x, you can
use the following:

 ./koha_perl_deps.pl -u -m # to identify new Perl dependencies

Install any missing modules
IMPORTANT: Koha 3.4.x uses Template::Toolkit, this must be installed
before the webinstaller can run

 sudo apt-get install libtemplate-perl

Koha 3.4.x no longer stores items in biblio records so as part of the
upgrade you will need to do the following two steps, they can take a
long time (several hours) to complete for large databases

 misc/maintenance/remove_items_from_biblioitems.pl --run
 misc/migration_tools/rebuild_zebra.pl -b -r

Il manque :

perl Makefile.PL --prev-install-log /path/to/koha-install-log
make
make test
sudo make upgrade

Ou est-ce un oubli volontaire car pas testé ?