[Koha-gr] Ζ39.50 εισαγωγή ελληνικών εγγραφών σε UNIMARC

Andreas Roussos arouss1980 at gmail.com
Sat Apr 8 11:48:41 CEST 2017

Δοκιμάσαμε το 21211, αλλά δεν παίζει καθόλου στον Κυπριακό. Παίζει όμως
στον ΣΚΕΑΒ! Δηλαδή, με το που αλλάξαμε το ΣΚΕΑΒ port σε 21211 (αντί για
21210 που είχε πριν) φέρνει κανονικά ελληνικές εγγραφές!

Ευχαριστούμε πολύ για την πληροφορία για το port 21211.

Ανδρέας Ρούσσος

Υ.Γ.: Τον Κυπριακό ΣΚΕΑΒ το έχουμε έτσι (φέρνει μόνο λατινικές):

Server name: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΚΥΠΡΙΑΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ
Hostname: 147.102.210.203
Port: 21213
Database: ADVANCE
Userid: <κενό>
Password: <κενό>
Preselected: ticked
Rank: 6
Syntax: UNIMARC
Encoding: utf8
Timeout: 0
Record type: Bibliographic
XSLT File(s) for transforming results: <κενό>