[Koha-gr] κρατηση τεκμηρίου στον opac και αποστολή email από τον opac στον υπεύθυνο βιβλιοθηκης

drivasdim drivasdim at gmail.com
Thu Jun 8 17:38:17 CEST 2017

1. Πως μπορεί κάποιο μέλος να κάνει online κράτηση τεκμηρίου από τον OPAC, και γιατί όταν το επιχειρώ παίρνω το μήνυμα "Λυπούμαστε, δεν μπορεί να γίνει κράτηση σε κανένα από αυτά τα τεκμήρια" ή "Δεν υπάρχουν διαθέσιμα τεκμήρια”κάτι που δεν ισχύει;
2. Σχετικό με το πρώτο: Γιατί όταν επιχειρώ να στείλω email από τον opac, θέλοντας να ενημερώσω τον υπεύθυνο της βιβλιοθήκης για την πρόθεση κράτησης ενός τεκμηρίου, παίρνω το μήνυμα "Παρουσιάστηκε πρόβλημα στην αποστολή του καροτσιού" (παρόλο που έχω ενεργοποιήσει το emailLibrarianWhenHoldIsPlaced); Ποια είναι η KohaAdminEmailAddress;
Είτε η προεπιλεγμένη root at localhost (?), είτε βάζοντας μια δική μου, π.χ  <mailto:perikleioslibrary at gmail.com> <mailto:perikleioslibrary at gmail.com>perikleioslibrary at gmail.com <mailto:perikleioslibrary at gmail.com> δεν έχω αποτέλεσμα