[Koha-gr] κρατηση τεκμηρίου στον opac και αποστολή email από τον opac στον υπεύθυνο βιβλιοθηκης

Dimitris Antonakis dimantonak at gmail.com
Tue Jun 20 14:18:21 CEST 2017

Σχετικά με το πρώτο μέρος της ερώτησής σου, για να μπορεί να γίνει κράτηση
θα πρέπει να έχει ενεργοποιήσει στα system preferences το RequestOnOpac =
Allow. Επίσης, δεν μπορεί να γίνει κράτηση σε βιβλίο που είναι διαθέσιμο
προς δανεισμό. Αν είναι δανεισμένο, τότε μπορεί να πραγματοποιηθεί η
κράτηση.

Για να μπορεί να στείλει το koha email θα πρέπει να στηθεί ένας mail
server. Χωρίς να το έχω δοκιμάσει, μπορείς να ρίξεις μια ματιά εδώ:
http://kohageek.pbworks.com/w/page/58731341/Configure%20gmail%20with%20postfix%20to%20send%20notices%20from%20Koha

Δημήτρης

--

Dimitris Antonakis Systems Librarian