[Koha-gr] Χρήση thermal printer για εκτύπωση ετικετών

Evgenios Papadopoulos eugenios.papadopoulos at gmail.com
Wed Dec 12 20:05:01 CET 2018

Καλησπέρα Ανδρέα
Χρησιμοποιώ περισσότερο από 2 χρόνια θερμικούς εκτυπωτές τόσο για εκτύπωση
καρτών μελών, όσο και για ετικέτες barcode και επισημάτων
Η εκτυπώσεις γίνονται μέσα από KOHA Εργαλεία > Δημιουργία Ετικετών
(/cgi-bin/koha/labels/label-home.pl) και τα αποτελέσματα είναι ιδιαίτερα
ικανοποιητικά με σχετικά απλή παραμετροποίηση
Δεν αναφέρω όνομα/μοντέλο εκτυπωτή μη θεωρηθεί διαφήμιση
Αν υπάρχει κάτι πιο συγκεκριμένο που θέλεις να προσθέσω είμαι στη διάθεση
σου

Στις Τετ, 12 Δεκ 2018 στις 11:59 π.μ., ο/η Andreas Roussos <
arouss1980 at gmail.com> έγραψε: