[Koha-gr] Απορίες για KOHA

ks kyriakigr at yahoo.com
Sat Feb 3 13:34:58 CET 2018

Καλησπέρα σας,
λέγομαι Κυριακή Σχοινά και είμαι βιβλιοθηκονόμος.
Στον εκδοτικό οίκο που απασχολούμαι, χρησιμοποιώ το Horizon για την καταχώριση των καινούριων βιβλίων. Επίσης φτιάχνω λίστες με κάποιους τίτλους βιβλίων και τις κάνω export στο pc.Στην εγγραφή κάθε βιβλίου προσθέτουμε ένα πεδίο 980, με την ημερομηνία, την τιμή (του βιβλίου) και τον αριθμό τιμολογίου.

Πριν 2 μήνες ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το Koha αλλά με δυσκολεύουν κάποια πράγματα και σκέφτηκα να σας ρωτήσω, αν θέλετε και μπορείτε να με βοηθήσετε.

Οι απορίες μου είναι οι εξής λοιπόν:

- Πώς και πού θα προσθέσω το 980 πεδίο στο Koha? στο 900 δεν επιτρέπεται προσθήκη πεδίων. Μήπως σε κάποιο άλλο σημείο-πεδίο προσθέτετε τα στοιχεία του 980? Χρειάζεται το MarcEdit για την προσθήκη?
- Πώς μπορώ να φτιάξω λίστες και να τις κάνω export? Έχει κεφάλαιο lists το ξέρω, αλλά πώς τις διαχειρίζομαι? Προσθέτω τίτλους εκεί? και μπορώ να τις αποθηκεύσω στο pc?
- Πώς μπορώ να φτιάξω καταλόγους πχ προς εκτύπωση ή αποθήκευση?
- Τα authorities διορθώνονται στο edit. Ένα- ένα διορθώνονται?
Έχω ρωτήσει την κα Κωνσταντοπούλου (βιβλιοθήκες Φουγάρου) και την κα Κατσαρού (ΔΙΚΕΜΕΣ) σχετικά, ευγενικότατες, πολύ εξυπηρετικές, αλλά απαντήσεις σαφείς δεν πήρα. Είστε η τελευταία μου ελπίδα :)
Δεν ξέρω αν μια βιβλιοθήκη κάνει την ίδια χρήση του προγράμματος, με έναν εκδοτικό οίκο που έχει τιμολόγια κλπ.Ελπίζω να μη σας κούρασα, και να έγινα όσο μπορώ πιο κατανοητή.
Εάν κάποιος μπορεί να μου απαντήσει, είμαι ευγνώμων,Σας ευχαριστώ πολύ,
με εκτίμηση,
Κυριακή Σχοινά