[Koha-gr] ΠΡΟΣΚΤΗΣΕΙΣ - ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΜΗ ΕΝΕΡΓΩΝ ΚΑΛΑΘΙΩΝ - ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΛΑΘΙΩΝ

Κλεονίκη Σκουλαρίκα skleonik at enl.auth.gr
Wed Jan 10 08:41:40 CET 2018

Συνάδελφε καλημέρα.
Θα πρέπει να πατήσεις "προβολή" του συγκεκριμένου καλαθιού (σύνδεσμος
στην τελευταία στήλη του πίνακα του συγκεκριμένου καλαθιού) και στην
συνέχεια και εφόσον το καλάθι είναι άδειο, στην νέα οθόνη που θα
εμφανιστεί να πατήσεις "διαγραφή καλαθιού" (κουμπί στην οριζόντια
γραμμή που εμφανίζεται πάνω από το όνομα του συγκεκριμένου καλαθιού).
Εγώ το έχω κάνει. Δεν ξέρω αν έχει μπλοκάρει κάτι στο δικό σου σύστημα.

Με εκτίμηση,

Quoting Δημήτριος Δρίβας <perikleioslibrary at gmail.com>:

> KOHA : ΠΡΟΣΚΤΗΣΕΙΣ
>

> Πατώντας στην αναζήτηση προμηθευτή μου εμφανίζεται το όνομά του και δίπλα
> ακριβώς το  + Νέο καλάθι. Πατώντας όμως στην εμφάνιση όλων των καλαθιών μου
> προκύπτουν δύο καλάθια με στοιχεία : πλήθος τεκμηρίων : 0,  αναμενόμενα
> τεκμήρια : 0  και στη στήλη Ομάδα καλαθιού ένας κωδικός που είναι ίδιος και
> στα δυο καλάθια, όπως ίδιος είναι και ο κωδικός στη θέση Όνομα των δύο
> καλαθιών. Προφανώς όλα αυτά από λάθη χειρισμού μου. Πατώντας επίσης στα
> πλάγια στη στήλη Ομάδες καλαθιού, στην ένδειξη ανοιχτό, μου ανοίγουν τα
> [...]

Σκουλαρίκα Κλεονίκη
Βιβλιοθηκονόμος
Βιβλιοθήκη Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Τηλ. : +30 2310 997418
Fax : +30 2310 997432
Email : skleonik at enl.auth.gr