[Koha-gr] Δεν εμφανίζονται τα items - "συνδεθείτε ξανά"

Giannis Tsakonas john at lis.upatras.gr
Fri Oct 19 07:27:18 CEST 2018

Καλημέρα σας,

μια πιθανή αιτία είναι ότι γεμίζει το biblios/tmp, οπότε η λύση είναι το
καθάρισμα. Με ένα df -h θα έχετε ένα πρώτο διαγνωστικό της κατάστασης.
Μετά κρίνετε αναλόγως πως θα κινηθείτε.

Το αντιμετωπίσαμε κι εμείς και αυτό κάναμε mount αυτόν τον temp φάκελο
σε άλλο partition. Από τότε δεν εμφανίστηκε ξανά αυτό το πρόβλημα.

Καλή συνέχεια

ΓΤ

Στις 2018-10-19 01:06, Dimitris Antonakis έγραψε: