[Koha-gr] Record number problem (2)

Dimitrios Drivas perikleioslibrary at gmail.com
Thu Dec 26 00:37:05 CET 2019

Σε συνέχεια του Record problem (1) και ανεξάρτητα από αυτό, μόλις πρόσφατα
συνειδητοποίησα ότι η πρώτη μου εγγραφή έχει record number 5 και όχι
1,παρόλο που προγενέστερη εγγραφή τεκμηρίου δεν υπάρχει. Βέβαια όταν
στήθηκε η perikleios βιβλιοθήκη και για να μπορέσω να τη δουλέψω επαρκώς,
μου είχαν δοθεί μία ή δύο εγγραφές ως μπούσουλας για να προχωρήσω σε δικές
μου περαιτέρω εγγραφές. Αυτές που μου είχαν δοθεί στη συνέχεια τις
διέγραψα, δεν ξέρω αν φταίει κάπου αυτό, χωρίς να δώσω σημασία στην
αρίθμηση του record number, φρόντιζα απλά να συμπληρώνω το εκάστοτε control
number με βάση το recordnumber που παράγονταν αυτόματα. Αυτό και σε σχέση ή
άσχετα από το πρόβλημα που ανέφερα στο προηγούμενο email μου, Record number
problem (1), διορθώνεται;