[Koha-gr] Οργάνωση αρχείων υπουργείο πολιτισμού

George Veranis gveranis at seab.gr
Mon May 13 08:30:48 CEST 2019

Καλημέρα σας κ.Αβραμόπουλε,

Για το αρχείο που θέλετε να στήσετε, επιθυμείτε να έχουν και πρόσβαση π.χ μέχρι το ψηφιακό τεκμήριο ( δλδ τα έχετε και ψηφιοποιημένα ) / αν ναι τότε θα πρεπει να δείτε κάποια λύση για ψηφιακή βιβλιοθήκη ( Dspace , Fedora .. ) .
Αν θέλετε να στήσετε αρχειακή δομή θα σας πρότεινα να δείτε και το ATOM ( χρησιμοποιείτε από τα Γενικά Αρχεία του Κράτους / http://greekarchivesinventory.gak.gr/ <http://greekarchivesinventory.gak.gr/>  ) .
Αν θέλετε να στήσετε βιβλιοθήκη το Koha μπορεί να σας εξυπηρετήσει και θα πρέπει κάπως να επικοινωνήσουμε με τον τεχνικό σας υπεύθυνο εκεί προκειμένου να τον ενημερώσουμε για την διαδικασία εγκατάστασης.

Με εκτίμηση,
Γιώργος Βεράνης