[Koha-gr] Ερώτημα για την εκτύπωση ετικετών με ελληνικούς χαρακτήρες.

Manos PETRIDIS egpetridis at yahoo.com
Tue Dec 14 17:47:54 CET 2021

Καλησπέρα,
έχετε μήπως συναντήσει το πρόβλημα να δημιουργούνται κενά αρχεία PDF όταν τυπώνετε ετικέτες για τα τεκμήριά σας; Σημειωτέον οτι η εξαγωγή του ίδιου batch σε αρχείο CSV έχει δεδομένα, σε λανθασμένη κωδικοσειρά μεν, με το αναμενόμενο πλήθος γραμμών δε. Υποθέτω οτι μπορεί να οφείλεται στην παρουσία ελληνικών χαρακτήρων στο όνομα του branch (το έχω συμπεριλάβει στα προς εκτύπωση στοιχεία) αλλά και στα στοιχεία των τεκμηρίων.
Έχω αναφέρει το παραπάνω ως bug, δεν βλέπω όμως να υπάρχει κανένα ενδιαφέρον/απάντηση κι αναρωτιέμαι αν οι υπόλοιποι δεν συναντούν αντίστοιχο πρόβλημα. 28806 – Labels exported as PDF create zero sized PDF files. (koha-community.org)

Με εκτίμηση,
Μάνος Πετρίδης