[koha-Infos] Migration BCDI vers Koha ?

Bibli Alliance AFW bibli.alliance at francedc.org
Mar 7 Déc 18:33:04 CET 2010

Merci Paul. A priori nous nous orientons plutôt vers le logiciel PMB.
Beaucoup d'ex-utilisateurs de BCDI sont passé a PMB, et l'un des membres de
notre staff l'a déjà utilisé.

Nadia

Nadia Pazolis-Gabriel
Librarian / Bibliothécaire @ Alliance Française de Washington
2142 Wyoming Avenue, NW
Washington, DC 20008
Tel:  202-234-7911 ext. 14

Monday-Tuesday 12noon - 8pm; Wednesday-Thursday 10am - 6pm; Friday 10am -
5pm; Saturday 11am - 4pm

Please consider donating books to your library! See our Wish Lists page for
details.

To subscribe to our email lists and receive our messages on French classes,
cultural activities and library aquisitions, please go to  www.francedc.org
then "sign up for our e-newsletter".

The Alliance Française de Washington tiered membership program: exclusive
benefits at partner organizations! Become a member today at
www.francedc.org.